trött

2010-11-18 / 16:36:42
ååh vad trött jag blir ! har suttit och skrivit om den här inläggen hur många gånger som helst nu ! det är bra att man har en data som fungerar, aja kom hem för en liten stund sen, eller det va en halvtimme nu haha. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag det blir nog bara vara hemma och ta det lugnt, om inte någon ringer och frågar och jag vill hitta på något... vi får väl se ! Det känns som om mitt blogg intresse går i vågor, ena dan vill man bara bloggabloggablogga andra dan orkar man inte eller har annat för sig, som igår så frös jag skit mycket och bara låg i sängen ner bäddad under täcket och kolla på filmer och tv. Och så har det va rit mycket annat jag har gjort så jag inte har tänkt på att blogga, men ska bli bättre, det har jag sakt några gånger nu haha. Bloggar lite mer sen ;)
puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: